Daar gaan we.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Carmen en Emily - WaarBenJij.nu Daar gaan we.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Carmen en Emily - WaarBenJij.nu

Daar gaan we..

Blijf op de hoogte en volg Carmen en Emily

25 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,
Daar zitten we dan, naast elkaar in het vliegtuig op weg naar Korsou. Het afscheid was niet makkelijk, maar we weten dat het ons heel erg wordt gegund! Dus we kunnen met een goed gevoel beginnen aan ons avontuur. Terwijl we dit typen is het 18:15 en moeten we nog 5 uur vliegen. Pff best pittig die vlucht. Maar we krijgen genoeg te eten en drinken, zitten nu heerlijk aan een caramelijsje. Meestal eten we ijs na ons avondeten. Naar muziek aan het luisteren van Marco Borsato, alvast aan het oefenen voor 3 mei.
We gaan stage lopen bij Free Diving Caribbean, dit is een duikschool bij Playa Daaibooi. Als alles mee zit wordt de nieuwe locatie binnenkort geopend en dan verhuizen ze naar Dr. Hugeholtzweg in Willemstad. We zullen verscheidene taken gaan uitvoeren, bijvoorbeeld een kwaliteitsonderzoek en het verzorgen van de planningen van het bedrijf. Maar zeker ook af en toe gaan duiken.
We gaan in een studentencomplex wonen op de Grebbelinieweg 20 in Willemstad en hebben daar ons ‘eigen huisje’, met WiFi dus whatsappen, facetimen, skypen en facebooken kan gewoon. Het tijdsverschil is 6 uur en het verschil in temperatuur is ongeveer 10 tot 15 graden haha. We horen graag van jullie, en zullen jullie op de hoogte houden.
Dikke kus, Carmen en Emily.
ps. ondanks dat we een blog cliché vonden, moeten wij er toch ook maar aan geloven.

  • 25 April 2014 - 06:49

    Bo Duijvestijn:

    Toppie, dat jullie toch een blog gaan doen! Veel plezier xxxxx

  • 25 April 2014 - 07:03

    Judith :

    Lieve meiden, wat fijn dat jullie veilig aan zijn gekomen op jullie bestemming! Waarschijnlijk liggen jullie nu heerlijk te slapen maar als jullie wakker worden kunnen jullie de omgeving gaan verkennen en witte all stars kopen Eem hihihi! Geniet van jullie avontuur en ik hoop dat jullie regelmatig tijd hebben om iets te schrijven op jullie blog. Dikke knuffel Judith

  • 25 April 2014 - 09:32

    Iris:

    Leuk, leuk, toch een blog! Daar word ik heel blij van. Kan ik jullie geweldige avonturen en ervaringen volgen. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En nu lekker gaan genieten, dikke kus Iris

  • 25 April 2014 - 09:37

    Rie Klop:

    Lieve Carmen en Emily, ik dacht even kijken of er een aankomstfoto staat, tot mijn verassing trof ik al een verhaaltje aan. fijn dat jullie een goede reis hebben gehad, en zo te lezen hebben ze jullie goed bezig gehouden met eten en drinken! goed om dat te horen, anders hadden we nog een klacht in moeten dienen. Hopelijk hebben jullie een knus "huisje" waar jullie het 3 maanden naar je zin kunt hebben. Verder veel succes op jullie stageplaats en ik hoop nog veel hier te kunnenlezen! Liefs oom.

  • 25 April 2014 - 11:24

    Annelies:

    Hallo meiden,

    op Facebook zag ik jullie melding van een blog. en hoewel ik niet had verwacht dat jullie er al iets op hadden gezet, toch maar even gekeken. en ja hoor, zelfs tijdens jullie vlucht al een eerste verslag. Ik hoop dat jullie het op kunnen brengen om regelmatig iets te vertellen zodat we jullie kunnen volgen.
    Heel veel plezier en ga er van genieten,

    liefs, Annelies

  • 25 April 2014 - 11:24

    Annelies:

    Hallo meiden,

    op Facebook zag ik jullie melding van een blog. en hoewel ik niet had verwacht dat jullie er al iets op hadden gezet, toch maar even gekeken. en ja hoor, zelfs tijdens jullie vlucht al een eerste verslag. Ik hoop dat jullie het op kunnen brengen om regelmatig iets te vertellen zodat we jullie kunnen volgen.
    Heel veel plezier en ga er van genieten,

    liefs, Annelies

  • 25 April 2014 - 11:27

    Annelies:

    Tja dat krijg je wanneer je op Reactie plaatsen klikt en er ogenschijnlijk niets gebeurt. Dan klik je nog een paar keer en sta je er zes keer op ipv. 1 keer. :(

  • 25 April 2014 - 17:56

    Marijke:

    Hoi lieve meiden!

    Via whatsapp heb ik al heel wat verhaaltjes en foto's voorbij zien komen maar moeders moet hier natuurlijk ook nog even reageren ..... :-)
    We zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie je draai al een beetje beginnen te vinden.
    Ik ben nog nooit zo blij geweest met een telefoon die midden in de nacht maar af blijft gaan. Ha ha.....

    Jullie gaan een prachtige tijd tegemoet!
    Geniet er met volle teugen van. Het is jullie heel erg gegund!
    Hele dikke knuffel van ons.

    Xxxx

    P.s. Super leuk dat jullie toch een blog hebben aangemaakt.

  • 25 April 2014 - 19:08

    Anneke:

    Hoi lieve car,

    Leuk een blog. Ik heb me gelijk aangemeld hoor.

    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Veel plezier!

    Dikke knuffel..........

    Xxan

  • 26 April 2014 - 08:42

    Marijke:

    Hele leuke foto's! We krijgen zo al een aardig beeld van dat mooie "Korsao"... :-)

  • 26 April 2014 - 21:48

    Debby :

    Heel veel plezier!
    Groetjes Patrick, Debby & Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Stage in Curaçao

Bij Free Diving Caribbean in Willemstad

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2014

Time flies...

28 April 2014

First days

25 April 2014

Daar gaan we..
Carmen en Emily

Actief sinds 25 April 2014
Verslag gelezen: 578
Totaal aantal bezoekers 4791

Voorgaande reizen:

24 April 2014 - 29 Juli 2014

Stage in Curaçao

Landen bezocht: