Time flies... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Carmen en Emily - WaarBenJij.nu Time flies... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Carmen en Emily - WaarBenJij.nu

Time flies...

Blijf op de hoogte en volg Carmen en Emily

11 Mei 2014 | Curaçao, Willemstad

Waar waren we gebleven... Dinsdag 29 april, zo dat is alweer even geleden, gelukkig houden we hier ook een boekje bij en kunnen wij die ook af en toe terug lezen. Want wat gaat de tijd hier snel. We zitten er nu ongeveer 2,5 week en het wordt eigenlijk alleen maar leuker. We hebben ook weer veel beleefd hier op het eiland. Die dinsdag zijn we naar Campo geweest, als jullie dit op google opzoeken weten jullie genoeg.. haha. En toen 30 april, op Curaçao vieren ze koningsdag nog gewoon op die dag, omdat ze die dag erna vrij zijn en dus tot laat door kunnen gaan. Wij zijn 's avonds met bijna alle huisgenoten naar Latin Village geweest, een heel leuk feest. Maar wij moesten de volgende wel weer stage, dus we waren best wel een beetje moe.
We hebben besloten om geen auto te gaan huren, dus zijn we afhankelijk van anderen of het busje. Gelukkig gaan we af en toe met Els boodschappen doen. Na een avondje rust op donderdag zijn we vrijdag naar een fullmoon party geweest op Kokomo Beach. Donderdag zijn ome Joost, tante Yvonne en het nichtje van Carmen aan gekomen en daarmee zijn we zaterdag naar het strand geweest en 's avonds naar Marco Borsato. Nadat tante Yvonne eerst heerlijk gezond voor ons had gekookt. Wat kan je daar van genieten als je het een tijdje hebt gemist. Toen op naar de douche, een WARME douche finally. Dinsdag zijn we met hun naar Westpunt en de Grote knip geweest, even de toerist uitgehangen, maar we hebben er wel van genoten. Woensdag was het tijd voor onze eerste duik, we vonden het toch wel spannend en waren niet heel enthousiast toen we weer uit het water kwamen. 's Avonds ging Eem voor het eerst koken, een frikadel uit de pan! De eerste frikadel bakte ze lekker in olie en deze had ze uitgesmeerd met de afwasborstel. De tweede keer stond ik er naast.. ze zei, zo even de olie uitsmeren. Dus ik zei iel met de afwasborstel! Maar Eem zei dat het prima kan, ze had het net ook al gedaan. En net smaakte de frikadel prima, dus ik dacht oké best haha. Terwijl ze met de afwasborstel door de pan gaat zie ik allemaal witte belletjes verschijnen.. Ehm Eem, als ik met olie bak zie ik geen witte belletjes? Jaa maar ik heb het echt met oooo... KUTTT ik heb afwasmiddel in de pan gedaan! Dus, daar ging mijn frikadel en Eem weet nu echt zeker dat ze hier niet meer hoeft te koken. Na weer een dagje stage had Carmen besloten om niet mee uit te gaan 's avonds, Emily ging met huisgenoten naar Bermuda. achterin de pick-up ben ik erheen gereden en heb weer een gezellig avondje gehad. Vrijdag waren we weer vrij en zijn voor het eerst met het busje naar het strand geweest, wat veiliger is dan we dachten. Zaterdag zijn we weer met het busje naar Punda gereden om daar te gaan lunchen met een andere tante van Carmen. Daar hadden we ook met Emily dr buurvrouw afgesproken, die had wat spullen uit Nederland meegenomen. Nou vandaag is het zondag en hebben we niet zoveel beleefd.

We genieten!

Dikke kusjes, Hopi Stuma

  • 12 Mei 2014 - 03:28

    Lisa Bosman:

    Hahahahah
    Volgens mij kunnen jullie echt niet koken!?

  • 12 Mei 2014 - 07:43

    Judith:

    Fijn dat jullie het zo onwijs naar jullie zin hebben. Geniet lekker verder, en dat koken en duiken komt vast wel goed. xxx

  • 12 Mei 2014 - 09:16

    Iris:

    Dat klinkt weer erg gezellig en geweldig dat verhaal van die frikandel, haha! Veel plezier weer meiden! Xxx Iris

  • 12 Mei 2014 - 09:36

    Adri:

    Hoi LevensGENIETERS.! Leuk om weer wat te lezen van wat jullie doen(meemaken). He Eem volgens mij vind je koken niet echt leuk...Ha Ha ..De afwasborstel en afwas is ergens anders voor hoor. Misschien is een lepel of spatel een optie? oke daar kom je ook weer goed vanaf van dat koken. Komt tijd komt raad moet je maar denken. Fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben. En dat duiken komt ook wel goed, na veel oefenen wil je straks niet anders. En dat koken komt ook goed.....Oja was het niet de een kookt en de ander doet de WAS en AFWAS zonder boter.. Meiden veel plezier en geniet ze. xxx

  • 24 Mei 2014 - 23:20

    Betty:

    Ha Carmen en Emily,
    Inmiddels zitten jullie een maand op Korsou en ik dacht: Kom laat ik eens kijken hoe de meisjes het maken. Nou, ik hoef me niet bezorgd te maken of jullie het wel naar je zin hebben. haha. Wat een leuke verhalen en heerlijke foto's ook weer. Heb een beetje een déja-vu als je begrijpt wat ik bedoel. Ben blij dat jullie niet alleen vertellen over de feestjes en de stranden zoals Viktor, maar ook iets over je stage, want daar kom je tenslotte voor..... :-) Nee hoor, geniet maar uitgebreid van al die heerlijkheden.
    Wat betreft dat koken...... eehhhhm....... had ik niet een tijdschrift "Lekker gezond" meegegeven?! En zijn die recepten zó moeilijk op te volgen.....?! Nou ja, ik kan niet anders zeggen dan dat jullie wel origineel zijn met die frikadel en die afwasborstel. Weet zeker dat niemand 't jullie nadoet, hahaha.
    Ga zo door and have a great time!
    Groetjes, Betty x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Stage in Curaçao

Bij Free Diving Caribbean in Willemstad

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2014

Time flies...

28 April 2014

First days

25 April 2014

Daar gaan we..
Carmen en Emily

Actief sinds 25 April 2014
Verslag gelezen: 1558
Totaal aantal bezoekers 4802

Voorgaande reizen:

24 April 2014 - 29 Juli 2014

Stage in Curaçao

Landen bezocht: